Podrobnosti k tipování nemovitostí
Systém fungování
Toto probíhá soustavně a opakovaně – na počátku získáváte slevový promokód zjišťující 50% slevu na inzerci a tento promokód rozšiřujete přes sociální sítě, venkovní reklamu, inzercí nemovitostí zdarma ale i dalšími možnými cestami. Cílem je získat co možná nejvíce inzerentů, kteří tento Váš promokód při inzerci nemovitostí použijí, přičemž nejste omezeni na soukromé inzerenty (ať už na straně poptávající nebo nabízející), lze tuto inzerci ale nabídnout i profesionálům z řad realitních makléřů.
Provize z inzerce
Pokud někdo Váš promokód použije, získá zmíněnou slevu a zároveň se na Váš účet připíše částka ve výši 20% původní ceny inzerce. To platí i za situace, kdy tento Váš promokód použije někdo, komu ho doporučil někdo jiný než Vy – což znamená, že tento Váš promokód se může v blízké době začít lavinovitě šířit do všech stran.
A jaký výdělek lze tedy dosáhnout? Protože průměrný výdělek z jednoho inzerátu pro Vás je asi 20 Kč, což znamená při 100 inzerátech za měsíc cca 2000 Kč pro Vás, při 1000 inzerátech asi 20 000 Kč, a při 10000 inzerátech asi 200 000 Kč pro Vás. Nemáme žádný limit – ani horní ani dolní ohledně Vašeho výdělku.
Provize z realitních obchodů
V některých případech určitě dojde k tomu, že některá z nemovitostí se zobchoduje prostřednictvím naší nebo partnerské realitní kanceláře. Pokud taková situace nastane, máte nárok i na podíl z těchto realitních obchodů, což může být vzhledem k cenám nemovitostí a makléřským provizím částka i několikanásobně vyšší než je provize z realit (výše podílu je různá podle množství práce odvedené na dané zakázce, může ale dosáhnout až 20%). A jaké jsou reálné částky při nezapojení do práce na zakázce? U pronájmů se dá kalkulovat s cca 1000 Kč z každého obchodu, u prodejů asi s desetinásobkem této částky, nicméně těchto obchodů může být i několik desítek či stovek za měsíc.
Pokud se v této práci osvědčíte, otevírají se před Vámi pomalu i další dvířka možných aktivit, které se týkají investic do nemovitostí, propojení nabídek a poptávek napříč realitními kancelářemi a byznysového propojení venkovní reklamy se segmentem realitní inzerce, to vše za situace, kdy máte rozběhnutý svůj byznys na bázi provizí a který Vám již generuje dostatečný příjem bez nutnosti Vašeho zásahu a umožní Vám věnovat se i jiným aktivitám.